Kdyby se někdo, při plné paměti, teď probudil z dvouletého kómatu, asi by nevěřil, že stále nespí.
Jak se to stalo, že se JIM podařilo z většiny lidí udělat nejdříve zarouškované, nesmysly poslouchající ovce a rok nato už rovnou laboratorní krysy? Pojďme se podívat na seriál manipulačních technik, kterými bylo současného stavu dosaženo.
Pokud potřebujete realizovat celospolečenskou změnu, musíte nejdříve vytvořit PROBLÉM. Je celkem jedno, zda je problém reálný, nebo fiktivní, je ale důležité, abyste ho patřičně medializovali, aby se stal celospolečenským tématem a vyvolával okamžitou, nejlépe emocionální reakci. K tomu potřebujete rozjet mediální masáž, jak NĚKDE JINDE lidé propadají panice a nevědí si rady, jak situaci řešit, a že problém se rychle rozšiřuje i k nim.
REAKCE na sebe pak nenechá dlouho čekat. Začne to mírnou panikou, zejména u těch, kteří vaše manipulační média sledují. Vy masáž dále stupňujete, až vytvoříte všeobecnou paniku. Pokud je problémem onemocnění, přidejte ještě příznaky, které může mít každý, jako například ztrátu čichu a chuti, nevadí, že jsou to běžné příznaky detoxikační chřipky, přesto se vám u většiny podaří vyvolat psychosomatickou reakci. Lidé se o sebe bojí a začnou se zkoumat. Vůči vaší manipulaci bude imunních jen pár jedinců, kteří vaši manipulativní kampaň nesledují a jimi pozorovaná realita se velmi liší od reality, kterou jim zprostředkovaně popisuje cílová skupina vaší manipulace. Ale o tyto si v této fázi nemusíte dělat starost.
Zmanipulované a vystrašené mase pak už jen stačí poskytnout vámi již dávno připravené a dlouho netrpělivě očekávané ŘEŠENÍ.
Řekněme, že je vaším řešením vakcína a je zcela jedno, že je experimentální. Popišme si, jak dosáhnout maximální proočkovanosti za pomoci principů manipulace Roberta Cialdiniho.
PRINCIP RECIPROCITY
Nejdříve si kupte všechny klíčové „experty“, a vytvořte u nich závazek. Potřebují splatit hypotéku? Staniž se. Chtějí získat důležitou pozici? Slibte jim ji. Mají velké ego a chtějí se ohřát na výsluní televizní slávy? Ujistěte se, že budou v televizi. Důležité je, aby vám byli zavázáni a byli tedy ochotni prezentovat i zjevné lži. Neopakujte minulé chyby, jako když WHO chtělo v roce 2009 vyvolat neexistující pandemii prasečí chřipky, ale zkrachovala hned v zárodku, protože místním expertům nebyly slíbeny žádné prebendy. Jistě si vzpomínáte na Kubka, jak prohlásil, že „lékaři nejsou žádní pokusní králíci.“ V roce 2020 už mluvil diametrálně odlišně. Zkorumpovaní experti jsou prvním klíčem k úspěchu.
PRINCIP VZÁCNOSTI
Lidé touží po tom, co je jim prezentováno jako vzácné. Za bolševika stáli lidé hodinové fronty před Tuzexem na plísňáče a digitálky, spali frontu před elektrou na automatickou pračku a skupují pohonné hmoty, když se jim řekne, že čerpacím stanicím ve Velké Británii dochází benzín. Chlapi chtějí více ženskou, která si hraje na nedostupnou, než tu, která „dá“ každému, ženy těžko odolají krásnému a bohatému chlapovi a obě pohlaví pravděpodobně půjdou na nezajímavou kulturní akci, na kterou ale dostali VIP vstupenky. Princip vzácnosti je nejmocnějším principem ve vesmíru. Zejména, kombinujeme-li omezenou dostupnost s nějakým termínem, do kdy je tato vzácná věc k dispozici. Pak se tento princip stává zcela neodolatelným pro drtivou většinu lidí.
BLACK FRIDAY, AŽ 80% SLEVY DO KONCE TÝDNE!!
A ovce utíkají nakupovat. Rozumný člověk se zamyslí, jak asi velkou mají marži, když jsou schopni 80% slevit a přesto vydělat a zváží, zda zboží potřebuje, či ho v blízké budoucnosti potřebovat bude a zda investice byť jen 20% původní ceny pro ně dává smysl. Ale takových je velmi málo. Většina podlehne. A proto, když provedete masivní mediální masáž, že vědci zjistili, že opičí chcánky jsou delikatesa, kterou pijí kmeny v Africe, které se v průměru dožívají 110-ti let, a že po požití opičích chcánek se na 90 % dožije stovky, máte byznys. Hodně byznysu.
Zvláště pokud k tomu dodáte, že bohužel, opičích chcánek je extrémní nedostatek, protože nemohou pocházet z jen tak ledajaké opice, ale z lemura, který žije jen na Madagaskaru. A pak lidé zaplatí cokoli, aby se napili lemuřích chcánek. Zejména pak ty cílové skupiny, které jsou ohroženy problémem, které tato delikatesa řeší, tj. smrtí, tj. důchodci. Pamatujete, jak se v nás zpočátku snažili vyvolat dojem, že je „vakcín“ nedostatek? A proto budou uvolňovány jen pro některé cílové skupiny? Začalo se důchodci, protože ti byli „ohroženi nejvíce“, takže kampaň jela na jistotu. Ale lidé ve středním věku neměli zájem, protože se necítili ohroženi a stále byli schopni uvažovat racionálně. Proto nám postupně začali prezentovat „děsivé“ statistiky, jak Covid ohrožuje i střední věkovou skupinu. A kam to došlo po roce, asi všichni vidíte. V televizi vysílají, jak jsou Covidem ohrožené děti. Je však dobré, když je tato masáž posvěcena autoritami v oboru.
PRINCIP AUTORITY
Princip autority nám říká, že lidé poslouchají jiné lidi, o kterých jim třetí osoba řekla, že jsou odborníky v oboru, kterému oni sami nerozumí. A pak jen stačí, když AUTORITA NA PRAVDU, např. mainstreamová média – jejichž zaměstnanci jsou přeci „odborníky“ na hledání pravdy – o někom řeknou, že je EXPERTEM V OBORU. Stačí, když pod něj dají titulek imunolog, aby subjekty manipulace informaci vnímali alespoň dvěma smysly – očima i ušima – a snáze propadli hypnóze. Automaticky hltají každé „expertovo“ slovo, protože tento člověk jim může poskytnout rady, jak vyřešit JEJICH PROBLÉM, kterým je JEJICH POCIT OHROŽENÍ. Subjekty manipulace této osobě budou slepě věřit a budou připraveny dokonce zcela ignorovat „expertův“ střet zájmů, ať je jakkoli monstrózní, zejména pokud se problém týká ohrožení jejich zdraví.
Takže když někdo řekne o Prymulovi, Maďarovi, Smejkalovi, nebo Chlíbkovi, že je vakcinolog nebo imunolog, budou subjekty manipulace poslouchat jejich rady a ani na minutu nezapochybují, zda to s nimi tato individua myslí dobře. Jediný moment, kdy zhypnotizované ovce pochybovat začnou, je ten, kdy jiná dříve médii validovaná autorita, například Dr.Peková, řekne opak toho, co tvrdí tito odporníci. Pak ale stačí, aby autorita na hledání pravdy, maistreamová média, prohlásila tuto osobu za dezinformátorku a zmatená ovce má opět jasno a běží na „očkování“. Média autoritu dávají, i jí berou. Navíc, NA TELEVIZI PŘECI KOUKÁ VĚTŠINA LIDÍ A TI BY NA NÍ NEKOUKALI, KDYBY V NÍ NEBYLA PRAVDA. Ale zde už mluvíme o principu sociálního důkazu.
PRINCIP SOCIÁLNÍHO DŮKAZU
Člověk je tvor společenský a jako takový se poměřuje s ostatními a když neví, jak na věc či se nemůže rozhodnout, kopíruje rozhodnutí ostatních, ať jsou jakkoli hloupá. Typickým příkladem je iPhone. Placatá blikající a pípající krabička, jejíž výrobní cena je směšně nízká v poměru k astronomicky vysoké prodejní ceně, se prodává jako housky. Proč? Tak když vynecháme aktivaci již tak mocného principu vzácnosti, kdy je při spuštění nového modelu „uvolněno“ jen pár tisíc kusů a lidé, na které se nedostalo, by dali malíček levé ruky za to, aby ho mohli získat, je zde aktivován i mocný princip sociálního důkazu.
Nemáš nový iPhone? Jseš OUT. Nejsi IN. Je celkem jedno, že produkt neumí nic navíc oproti předchozí verzi a je třeba dokonce objektivně horší oproti té předchozí. Ale tuhle verzi mají všichni, kdo jsou IN. Všichni lidé v tvé sociální skupině, co za něco stojí, ho mají. Nemáš QLED televizi? Jak vůbec můžeš přijímat návštěvy. Co si o tobě pomyslí?
Nemáš vakcínu? Nepatříš do slušné společnosti. Seš přeci ohleduplný slušný člověk, ne? Podívej se, většina ji už má!
Sociální efekt zde bylo potřeba aplikovat ve dvou fázích. V první fázi, do té doby, než byla zabodána většina, bylo potřeba poukazovat na sociální význam těch mála, kdo ji mají. Lidé se chtějí identifikovat s těmi nejskvělejšími lidmi ve společnosti, protože o sobě chtějí mít dobré mínění. Východ pro hrdiny s tečkou. Druhá fáze už byla hračka. V momentě, když dosáhli úrovně zabodání většiny, nebo to alespoň tak prezentovali, byla pak jejich úloha mnohem lehčí – stačilo použít magické věty: „většina lidí je očkovaná“ a moc sociálního důkazu byla aktivována naplno.
Moc sociálního důkazu je dokonce tak silná, že se manipulátorovi vyplatí i lhát, jen aby bylo rozhodnutí, do kterého chce cílový subjekt vmanipulovat, rozhodnutím, které – údajně – učinila většina. A když je zjevné, že se o většinu nejedná, musí být za vzor kladena skupina lidí, ke které chce dotyčný patřit. Hrdinové s tečkou, ohleduplní lidé, chytří lidé, apod…
Skutečně chytrý člověk si však principem sociálního důkazu hlavu zblbnout nenechá. Brání se například tím, že se setkává s tou skupinou lidí, kteří moci manipulace sociálním důkazem rovněž nepodlehli. A skupina těch, co nepodlehli, tím spíše už nepodlehne a skupina těch, kteří mají v sobě několik dávek vakcíny, tím spíše půjde na další. Ale to už jsme u principu konzistence.
PRINCIP KONZISTENCE
Princip konzistence spočívá v tom, že člověk bude, za normálních okolností, opakovat stejné chování, zachová si stejné postoje a bude činit stejná rozhodnutí, jaká činil v minulosti. Tento princip manipulace útočí na naši morální a intelektuální integritu. Lidé, kteří mění své názory, postoje, či rozhodnutí, jsou ve společnosti považováni za nedůvěryhodné. Většina lidí nezmění názory, postoje, či rozhodnutí ani tehdy, když nové informace tyto názory a postoje zjevně vyvrací, či činí jejich předchozí rozhodnutí nesmyslnými. Jedná se o značně iracionální princip manipulace, odporující zdravému rozumu, přesto mnoho manipulátorů zbohatlo právě díky němu, protože manipulovaný subjekt prakticky nemá šanci přijít na to, že je manipulován. Tento princip útočí na dobrou pověst a sebeúctu jedince, nebo dokonce skupiny – například politické strany.
Celá politika je proto založena na vnímaném principu konzistence. Pokud presstituti potřebují někoho očernit, zaútočí na jeho morální integritu tím, že se pokusí zviditelnit nekonzistenci mezi předchozím a současným chováním či postoji. „Tomuhle člověku se přeci nedá věřit, podívejte se, jak názorově obrátil!“ To, že důvodem k obratu bylo získání zcela zásadních novch informací, které stály v rozporu s předchozími názory či postoji, je zde, pro úspěch manipulace, zcela irelevantní.
Další formou diskreditace opozice je spojování zdánlivě nespojitelných věcí, jako například dluhy a vlastenectví. Podle tohoto manipulativního narativu by správný vlastenec měl být bezdlužný. Jistě vidíte tu nesmyslnost spojení.
Ať manipulační média použijí první nebo druhou techniku, výsledek je stejný. Dotyčný je v očích ovčí masy zdiskreditován a už se nad ním bude vždy vznášet stín pochybností.
Toto je první rovina principu konzistence.Ta druhá se týká přímo vakcíny. Princip konzistence nám říká, že pokud jsme se nechali zabodat první dávkou, velmi pravděpodobně se necháme zabodat i tou druhou, třetí, atd.
Každý rozumný člověk, když získá nové ověřené informace, si nevyhnutelně musí upravit názor či postoj a nestydí se za to. Ale to vyžaduje silnou osobnost a jistou dávku sebereflexe.
Tohoto člen ovčí masy není běžně schopen, protože se tak již rozhodl v minulosti a selektivně vytěsňuje jakékoli informace, které by zpochybňovaly jeho názor, postoj, či rozhodnutí a s tím souvisí i to, že se podprahově obává reakce ostatních ovcí na jeho změnu tohoto názoru, postoje, či rozhodnutí.
Nevyhlášená válka mezi očkovanými a neočkovanými tak probíhá právě na základě principu konzistence a selektivního vytěsňování informací, které jsou v rozporu s předchozími názory, postoji a rozhodnutími. Jsou tak jako červení a černí mravenci, umístění v nádobě a namísto toho, aby pochopili, že tou nádobou třepe vláda a její mediální manipulátoři a že by se měli proti nim spojit, žerou se tyto skupiny mravenců mezi sebou. Řešením je uvědomit si, kdo třepe nádobou a obrátit svůj hněv na něho.
Zdroj: covidlogika.blogspot.com